Eerste dagen!

Na de lopen-trein-trein-vliegen-bus-trein-lopen reis ben ik dan eindelijk aangekomen op 1st of Avondale!

Mijn kamer is echt helemaal de bom! Super groot! En mijn overbuur hond is echt een ruller (zie foto)
Het is allemaal wel nog heel erg leeg maar buckly up (ook bekend als Thijs) komt over 2 weken naar Lincoln en zal mijn spullen meenemen.

Hier onder foto’s van ons huis,de omgeving en mijn kamer

7 responses to “Eerste dagen!

  1. Supersweet! Ik denk dat ik dezelfde foto’s ga maken in mijn eerste dagen daar…

    Pès gauw jóng!

  2. hey Jean,
    ik zie dat de settlement begonnen is..
    2 jaar van uitermate toffe belevenissen
    maakt er een mooie tijd van en misschien tot in Engelande, ik heb mijn diploma opgestuurd gekregen dus echte noodzaak is er niet om langs te komen.. ik ga ook weer reizen, amerika staat voor de deur, de 10de vertrek ken we naar Los Angeles (in german, a whale’s vagina..(anchorman)) markenkoen.blogspot.com gaat over onze reis.

    groet aan allen in Engeland
    Koentje Blok

  3. Heeej Jan,
    Vette kamer! En dat is echt zo’n typisch engels straatje, vet ruig 😛 Nou ik wens je veel plezier en succes op Lincoln.
    Groetjes Roy van SintLucas

  4. Lieve Janneman,

    Hééél veel plezier daar!!!

    Dikke kus, je ex-buurvrouw, Lot!

  5. Ha Jan, mooie foto’s, vooral die van de telefoonpaal en de buurhond. Groeten van Benneman, Mir en mijzelf

  6. Heey Jan,
    Hoop dat je het naar je zin hebt daaro in Lincolnia. Succes en zorg dat je met een diploma weer in NL terug komt. (Da ga je wel halen man).

    De Greetz

  7. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie toevoeging!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar janinlincoln.wordpress.com in Firefox. 😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Leave a Reply

