Laat postje…

Nog even een postje van uit bed onder de nieuwe deken die ik nu officieel goed keur!
Vandaag was een heerlijke dag met Anelies en de jongens! Veel gelachen en gekloot. Maar naast alle gewoonlijke bullshit hebben we ook nog nuttige dingen gedaan. De televisie met 200?! kanalen is nu aangesloten en we hebben een donker rode houten tafel gekocht van een verkoper die ons de zuidelijke engelse kust met haaien aanrade en zelf toegaf dat de engelse vrouwen niet veel soeps waren, en wij maar denken dat het aan ons lag!

Morgen ga ik opnieuw opzoek naar een mooie bank die aan het voeteneind van mijn bed zal komen. Gister had ik ook al ff gezocht maar een lelijke typische engelse tweedehands bank voor 150pond vond ik toch iets te veel van het goede!

Tabe Houdoe Goodbye

One response to “Laat postje…

  1. Hej kerel,

    ziet er relax uit daar in engeland! is het bier daar idd zoals het is? Lauw en zonder schuim! ..nja, ik wens je er veel plezier 😉

    Groetjes,

    Erik

Leave a Reply

