Shopping and surprises!

Ik ben vandaag met Pieter wezen winkelen om mijn ‘to do’ lijstje te verkorten.

En pieter moest nog even langs The Lighthouse omdat zijn slot kapot was!

En surprise surprise! Daar waren Micha (geen idee of je het zo schrijft) Roel, Derek en Martijn!

Daarna moest ik nog even mijn OV op de bus doen en 3x raden wie pieter en ik tegen kwamen?! PIETER POST!

Ik heb ook meteen beddengoed gekocht!

En onze huis chick is ook weer gearriveerd!!! Welkom thuis Anelies!
(Pieter en Anelies in discusie over de gordijnen)

En nog een foto van de plek ‘where the magic happens’

Leave a Reply

