Het is een feesje

Ik lig nu heerlijk in mijn bed uit te buiken na lekker maaltje, al zeg ik het zelf (aardappels uit de oven met tomaatjes,ui en verse bacon. Gebakken worstjes en sperzie bonen en een sausje van room met knoflook,tomaat,bacon en provencaalse kruiden! yum yum)

Gister hebben we een Boxtels drankspelletje gedaan wat goed (be)viel in de groep! Na 2 flessen Wodka Red Square zijn we nog gaan stappen.

Na 20minuten wachten in de rij voor een club konden we eindelijk naar binnen! Tot dat het oog van de bouncer op Pieters trainingsbroek viel! Helaas pindakaas!
Efin, uiteindelijke toch nog een super vette club gevonden waar Stefan Ruud en ik helemaal los konden gaan op harde rock! Bezweet en onder het bier hebben we rond een uurtje of 2 maar besloten ‘that we should call it a night’ Zeker omdat we vanavond een verjaardagsfeestje hebben van Misha! Een andere Lucaser.

Hier onder volgen nog wat fotos van het ‘spelletje’

One response to “Het is een feesje

  1. He Jan! Dat kan beter he met de drank! Wie weet zie ik je met oud en nieuw!

    kus Sanne

Leave a Reply

