Productief

De laatste Avondaler is gister dan ook eindelijk aangekomen! Mijn Limburgse vriend Bart! Na dat we gister al zijn spulletjes gesort en geinstalleerd hadden zijn Bart en ik vandaag naar de B&Q geweest. De B&Q is een soort Gamma voor gevorderde, damm wat was dat gebouw HUGE! We hebben daar 3 houten platen van 120cmx220cm opmaat laten zagen om  daar thuis een kastje van te knutselen en om het mini bureau wat door Steve (de man die Bart naar engeland heeft verhuised) al werd bestempeld als ‘It’s like a desk, but smaller’ Na een paar uurtjes knutsellen was alles helemaal klaar! En ik moet zeg, ik ben best trots! Het ziet er echt pro uit! Daarna ben ik nog even op verjaardags bezoek bij Birgit geweest! Was heel gezellig!

Al met al was het vandaag een PROductief dagje!

Het gemoddifiede bureau! Was eerst 100cmx50 nu 150cmx80

Op het zelf gemaakte rechthoekige kastje komt mijn TV en mijn versterker en DVDtjes komen er in!

3 responses to “Productief

  1. Jajao, hebben we mooi geknutseld inderdaad. Maarre, welke versterker?

    Truste!

  2. Ha Jan,
    Leuk te lezen hoe je het maakt, en fijn dat je zo’n leuke huisgenoten hebt. Helaas hebben we je culinaire afscheidsfeestje gemist……
    Ik ga je volgen. Veel plezier en succes met de studie!!
    Marion (&Paul)

  3. Goed bezig jan, ik moet mijn tafel ook nog eens gaan maken -_-
    Komt er nog een update over je eerste dagen op school? Ben wel benieuwd.
    Binnenkort weer eens skypen :]

Leave a Reply

