My Stuff!

Hell yeah! Vorige week is Thijs aangekomen met mijn spullen en heb ik eindelijk deze ‘hotel’ kamer kunnen ombouwen tot mijn eigenste kamer.

Verder ben ik voor het eerst naar de Uni geweest voor een gesprek met Gyles ‘The Concept Monster’
Hij zal mijn leraar worden voor ‘Design for Advertising’ Gyles heeft ons wat basic informatie gegeven en ons rooster uitgedeeld! Zo worden mijn dagen het komend jaar:

Maandag:   14:30 tm 17:30

‘Critical Analysis’  Het discussiëren over maatschappelijke problemen waar door je een beter inzicht krijgt over wat er op dit moment actief is in de UK waar je uiteraard je ads op kan aanpassen

Dinsdag:    12:30 tm 14:30
‘Art Direction: still and moving image’   Welke technieken gebruik je bij welke vorm van adverteren.
15:30 tm 17:00

‘Digital Design and Depiction’  Computer vaardigheden, waar wij dutchies zwaar voor oplopen

Woensdag:  09:00 tm 11:00
‘Applied Professional Practice’ Bekijk ads praat er over, wat gebeurd er in de reclame wereld en hoe pas jij deze dingen zelf toe

Donderdag: Vrij

Vrijdag:       11:30 tm 13:30
‘Design for Advertising’ Een mengelmoes van alles, hier gaat het uiteindelijk om! Hoe schrijf je nou de beste ad?

Niet echt bepaald een heel druk rooster, zeker als je bedenkt dat het school geld 3800 is! Anyways de vrije uren zal je uiteraard gebruiken om aan je Ads te werken

Bart en ik wilde hier samen gaan sporten en hij had al kort gesproken met  paul die aanvoerder/speler/manager/student is van het Gaelic voetbal team (mix tussen rugby en voetbal) Paul had ons uitgenodigd om samen iets te drinken in The Towerbars en na een kort gesprek liep hij heel even weg om ff vrijkaartjes te scoren voor Fever Pitch (een van de vetste club avonden van Lincoln) Daar hebben we ons super goed geamuseerd en gelachen om het publiek dat op het podium wedstrijdjes Air Guitar, YMCA en sletterig dansen deed, PRICELESS.

Vandaag hebben we met een groep andere Nederlandsers in het park gerugbyed en nu zit ik met lichte pijn in het lijf ff uit te rusten!


Fever Pitch in The Engine Shed

2 responses to “My Stuff!

  1. aaah wat lief! Ik zie dat je echt niet zonder me kan!
    Daar net boven je übergay spiegel..
    Greetz the V

  2. In my defense, die spiegel hing er al :f

Leave a Reply

