University network!

Live van uit Lincoln University, mijn laptopje werkt al op het netwerk van school!

Ik ben vanmorgen samen met Pieter even de stad in gegaan om een telefoon abonoment aftesluiten! Ik ben nu de trotse eigenaar van een k850i! En het mooie, voor maar 20 pond per maand! Ik heb net mijn eerste les Moving and Still images gehad van een leraares die in een pot met mind maps gevallen was! Zo van de hak op de tak! Ik ben nu ff aan het afkicken in the cafeteria met een english breakfast!

One response to “University network!

  1. You gonna get fat :f

Leave a Reply

