First training Gaelic Football

Het zit er op! Mijn eerste Gaelic Football training, Ik heb er echt super van genoten! Alles ging eigenlijk best wel goed, mijn paasjes kwamen aan en er werd zelfs uit gescored! Ik had alleen een beetje moeite met de bal van de grond pakken met je voeten en handen! Je mag in Gaelic namelijk niet de bal van de grond pakken zonder hem omhoog te schoppen met je voet. Owja mijn conditie is ook echt crap! Vanavond gaan we met het hele team naar ‘The Walk About’ onze sponsor waar we gratis iedere woensdag kunnen eten!

Ik ben vandaag ook nog naar school geweest, waar ik Applied Professional Pratice kreeg. Ik ben in gedeeld in een groepje met Giverny waar mee ik een ad voor de N-Gage games van Nokia voor moet verzinnen. Vanavond ga ik ook met haar en een groot deel van mijn klas uit, na dat ik bij de Walk About geweest ben uiterdaard.

Hier onder volgen nog wat foto’s van de bus reis terug na de training. Ja mensen we worden elke training met de bus heen en weer gereden!!!

One response to “First training Gaelic Football

  1. He Jan!

    Gijs en Tine waren gisteren hier en nu weet ik je te bereiken. Prachtige site heb je. Leuk al die stukjes te lezen. Begrijp eruit dat je een prima tijd hebt. De energie spat eraf.
    Hier alles goed, Alf en ik gaan morgen 10 dagen naar de Eifel. Klinkt saai we gaan heerlijk wandelen en genieten van de vele mogelijkheden in het hotel. Sauna etc. Laat de regen maar komen.
    Het was weer als vanouds met Tine en Gijs, eten, drankje en veel bijpraten natuurlijk. Jij ziet ze binnenkort ook heb ik begrepen.
    Wij zien elkaar met Oud en Nieuw.
    Lieve groeten Cora

Leave a Reply

