Mijn klas en een avondje uit met het Team!

Ik heb gister ff een paar fotootjes geschoten van mijn klas! Zodat jullie een indruk hebben hoe alles er nou precies uit ziet hier.
Inderdaad het lokaal is best armzalig. Maar zolang de lessen maar goed zijn he.

Ik heb gister en eergister Gaelic Training gehad en ik moet zeggen dat mijn lichaam toch wel een beetje gesloopt is. En na de woensdag training gaan we altijd met zijn allen eten bij  ‘The Walk About’  onze sponsor.  Lekkere stukjes kip, frietjes, tortilia’s, gefrituurde union rings en broodjes geroosterde kip! En daarna met zijn allen clubbin! Super gezellig!

Leave a Reply

