Catching Up

Ik heb ff een drukke periode gehad en niet zo verschrikkelijk veel tijd/zin gehad om te bloggen maar hier komt dus even een update!

Gewoon met de telefoon gemaakt:

En ik heb mijn eerste wedstrijd Gaelic Football gehad! In de bus op weg naar de game was het natuurlijk ‘ouderwets’ gekut in de bus, maar hoe dichter bij we kwamen hoe stiller het werd! Toch wel spannend zoon eerste game van het seizoen.

Aangezien we met een man of 23 waren kon je niet elke helft spelen dus was de game op gesplitst in 4×20 minuten. Ik zou de 2e game en de 4e spelen.
Na ongeveer een minuut spelen had Bart al een bloedneus en stonden we met 0-1 achter! DAMMIT! Er werd niet hard genoeg gewerkt en dus verloren we de 1ste game. De 2de game, die ik speelde was helemaal verschrikkelijk. Ik stond half forward en heb bijna geen bal gezien, balen dus. Maar in de 3de game kwamen we perfect uit de start blokken en stond het binnen 10minuten 0-6  voor ons! Puur door hard werken en omdat Gavin (pas 18 jaar maar heeft op professioneel nivo gespeelt) al onze vrije kicks tussen de palen schoot. Helaas kregen we wel nog een goal tegen en moest Paul, onze trainer na 10min al het veld verlaten omdat iemand met zijn noppen op zijn vingers was gaan staan. Paul is vandaag naar het ziekenhuis geweest maar de kans zit er wel in dat zijn vingers gebroken zijn! Though luck. Anyways de einstand was 3-7! Toen was het aan de jongens van de 4e game om te zorgen dat we op 2 wins 2 lose konden komen, oftwel een Tie!

Ik stond in deze game quarter back, en daar voelde ik me veel beter. Veel actie door hun aanvallen en er keihard tegen in gaan. Op een gegeven moment hoorde ik Bart schreeuwen Houw um op zun pens! waarop Pete (teamgenoot) reageerde met ‘What he said’ Ik heb hun full forward nog lekker kunnen vervelen en frustreren en na hard vechten! Uiteindelijk was het onze vechtlust en onze conditie die de doorslag gaf! Met 1 punt verschil hadden we gewonnen! 2-2 dus!

Daarna zijn we nog even met de tegenstander de pub in gegaan waar we nog wat lekkere snacks te eten kregen! Nu heb ik toch wel overal blauwe plekken en spierpijn dus ik ga zo nog ff een stukje rennen en wat rek en strek oefeningen doen om alles weer op orde te hebben voor de volgende training!

Klik op de foto voor een grotere versie:

One response to “Catching Up

  1. Quarterback…Jan?

Leave a Reply

