Life!

Het leven gaat hier nog steeds rustig zijn gangetje!  Beetje sporten hier, Schooltje daar!

Ik had vandaag een presentatie, ging wel lekker! En daarna lekker gesport! Het is woensdag dus dat betekent, GRATIS ETEN!!! NIIIICEEE!

Ik begin Nederland, of ja mijn leven in Nederland wel een beetje te missen! Ik hoor elke maandag weer spannende verhalen over de week-enden (toch wel een beetje jaloers soms) Het zal in ieder geval wel leuk zijn om met kerst met de jongens uit te gaan! Maar goed nieuws, er komt een beetje ‘Nederland’ deze kant op. Gijs en Tine vertrekken morgen met de boot naar the UK! Ze hebben een appartement op 5min van mijn huis gehuurd dus dat is wel gezellig. Hopelijk met wasmachine, kan moeders ouderwets mijn was doen!  Anyways genoeg bullshit!
Ik ga even douchen, of ja ik weet het niet, ik stink van het sporten en ik ga de stad nog in. Maar the can’t be arsedniss factor is vrij groot!

Jullie horen het bij de volgende post of ik gedouched heb of niet (wat een cliffhanger :f)

2 responses to “Life!

  1. Hoi Jan,

    Leuk je site mee te leen vanuit Werkhoven 😉
    Als je je email even stuurt dan mail ik een mooie foto van Tina toe…gemaakt tijdens het pannenkoeken bakken voor onze kids op weg naar Belgie….
    Groetjes,
    Marjolijn, Sebastiaan en de vier kleine mannen

  2. Natuurlijk bedoel ik Tine en niet Tina….

Leave a Reply

