Ashamed

Ja ik weet het ik moet me schamen! Al zo lang geen post!!!

Gijs en Tine zijn vorige week bij mij op bezoek geweest! Was heel erg gezellig en leuk om ze na zoon lange tijd weer eens te zien. Maar ik kom al heel snel weer naar Nederland!  Want ik kreeg dit sms’je: Hey liefje, we halen je naar ILOVETECHNO! Kus Tommy,Stan, Niek en jeur.

Ik vertrek woensdag de 12de naar Londen, slaap even op het vliegveld en vertrek dan lekker om 7 uur s’ochtens naar EINDDHOOOVVVUUHHHHH! Donderdag morgen nog even een pick up van het vliegveld regelen. And were good to go!!!! I can’t echt niet wachten!
Om te kunnen gaan moest ik uiteraard wel vrij van school regelen. Maar na wat slim wisselen van lessen is dat gelukt! Ik legde aan Gyles uit dat mijn vrienden mij naar Nederland gingen halen waarop hij andwoorde ‘What is it your birthday?’ Nah just good friends!!!

Ik kan deze post dus niet anders eindigen dan met

ILOVEMYFRIENDS!

Leave a Reply

