You got to be fuckin kidding me…

Ja hoor ga ik bijna naar Nederland begin ik ziek te worden, behoorlijk kloten als ik dat zo ff mag zeggen. Ik blijf morgen maar thuis en hopen op het beste!

Ow en een nieuwe ‘rubriek’ genaamd ‘What???’ Hierin zal ik verschillen tussen Nederland en de UK beschrijven.


Verkeer komt van de andere kant.
Ik weet dat ik hier een beetje voor captain obvious aan het spelen ben maar ik kan er maar niet aan wennen. Op elk kruispunt denk ik dat ik elk moment aangereden kan worden.

Straatafval
Er is hier nauwlijks straat afval, hebben de engelse toch nog een beetje manieren.

Beleefd
De engelse taal kent geen beleeftheidsvorm zoals ‘U’ voelt heel raar bij het praten tegen leraren en ouderen.

Dat waren mijn Whats??? van deze week!!!

Leave a Reply

