The longest day!

De 16 uur durende reis naar Nederland is begonnen! Ik typ dit berichtje vanuit mijn tweede trein richting het vliegveld! Mijn eerste trein was van het kaliber boemeltrein Roermond-Nijmegen. Deze trein daar in tegen lijkt wel een TGV, vasten plaatsten, stroom voor de laptop en GRATIS internet! Relax! Ik zie er wel een beetje tegen op om op het vliegveld te slapen, maar ja je bent goedkoop of je bent het niet! Ow en de vrouw naast me in de trein heeft bovenarmen dikker dan mijn boven benen. Minder fijn.

In de trein:

photo-90

One response to “The longest day!

  1. Ogh jan, beetje ziekjes aan het worden 😦
    Ben je niet alleen, stan is ook nogal verkoude begreep ik, en ik ben al de hele week aan het kwakkele, k ben de hele week niet naar school geweest omdat ik echt niet geaarsd kan zijn echt ziek te worden. Zit nu sinds zon 10 min gelede wel aan de spuitpoep 😦
    Maargoed, morgen moet ik echt naar school, en daarna kom ik naar maastricht. Zal wel goed komen. Beer cures all anyway 😉

    iig, slaap lekker op t vliegveld ;D

Leave a Reply

