Back in The Netherlands

Wow! Wat een vette,drukke,vermoeiende,half zieke dagen waren het in Nederland. Ik had me voorgenomen om woensdag nacht op Stansted Airport slapend door te brengen, maar ik kon maar niet in slaap komen! Dus ben ik maar met mijn telefoon foto’s gaan maken. Daarna nog ff met de macbook wat gefotoshopped:

wallpaper-plafond

wallpaper-plafond2
Helemaal vermoeid kwam ik op Eindhoven Airport aan waar Stan mij kwam ophalen, onderweg naar Maastricht met hem al harder gelachen dan 2,5 maand Lincoln, it’s good to be home!
Eenmaal op bergweg 19 aangekomen ben ik meteen in mijn bed gedoken! Lekker tot 6 uur geslapen en toen met mijn ouders gegeten! s’Avonds ‘ouderwets’ Halo 3 online met Tommie,Joris en Stan gespeeld en daarna nog uit gegaan.
Vrijdag was iets rustiger, Even opbezoek geweest bij Joris zijn ouders en zusjes! En daarna lekker vroeg in bed om uitgerust naar ILOVETECHNO te kunnen.
Eindelijk was het zo ver! Zaterdag, de dag van ilovetechno! We hadden om 14:00 afgesproken bij Stan thuis maar omdat de rest uiteraard te laat was vertrokken we rond 15:30 richting Gent. Het was ‘gezellig druk’ in de auto met Joris, Niek, Caro, Tommie, Stan en ik. Voor het feestje begon nog even in Gent wat gegeten bij de Quik, de Slogan ‘Quik Quik Quik, je gaat voor zijn smaak’ bleek niet helemaal op te gaan. Ze verkochten dan wel weer Jupiler bij het eten wat de smakeloze hamburger enigszins goed maakte.
Eenmaal in de Flandershallen (uiteraard veel Ned Flanders grapjes gemaakt) zijn we begonnen met ‘Ed Banger Allstars’ saaie voorspelbare beats en een bass-geil publiek. Niet onze stijl.
Daarna zijn we naar Digitalism gegaan, een stuk toffer! Vette bliepjes en piepjes! Daar had ik afgesproken met Cliff, een jonge die ik ken van mijn online game tijden maar nog nooit in het echt had gezien. Heel cool om iemand waar je al zo vaak mee gechat hebt eens in het echt te zien. Na al het gedans hadden Tommie en ik een rammelend buikje gekregen dus hebben we een lekker Belgisch patatje gegeten met zure majo (yuck) Helemaal opgeladen voor Boys Noise kwamen we aan bij de zaal waar ze zouden draaien. IS HET VERDOMME VOL! Balen als een hond die ontdenkt dat hij vlooien heeft. Joris probeerde kosten wat het kosten door de mensen massa heen te dringen, maar na dat we hem er een keer of 6 op wezen dat het echt niet kon gaf hij zich gewonnen. Dan maar naar de Orange zaal waar DJ Medhi, J.U.S.T.I.CE en Sebastian zouden draaien, ook niet zo slecht. DJ Medhi viel een beetje tegen, te veel bekende en saaie platen van andere DJ’s maar zo nu en dan kwam er wel iets lekkers tussen door. Maar nu kwamen DE main guys van het Ed Banger label! De set die Justice draaide was echt geweldig, zachtjes opgebouwd tot een geweldige climax. Toch danste het publiek nauwelijks, en daar was een goede rede voor. De zaal was namelijk verschrikkelijke warm! Ik gok een graadje of 25. In het kader van ‘je moet toch wat’ hadden we dus al snel onze t shirts uitgetrokken en ons overgoten met flesjes water. Nadat bijna iedereen van ons groepje het gevoel had flauw te vallen zijn we toch maar even gestopt met dansen om naar de rand van de zaal te gaan. Maar toen ik daar net aankwam ging de muziek weer los en MOEST ik wel verder dansen. En ja hoor, ik stond nog geen halve minute in me eentje los te gaan en ik hoorde de eerste noten van ‘never be alone again’ toch wel ons nummer! Lyrics gaan zo ‘We are your friends, you’ll never be alone again’ het enige dat ik kon denken was ‘where are my friends?’ beetje jammer.
Nadat Justice met luid applaus de zaal verliet kwam mijn favoriet! Sebastian, keiharde snerpende tering herrie! Heerlijk! In een trance staan dansen en springen. Helaas komt aan al het goede een eind, dus ook aan ILOVETECHNO.
Arme Stan, die moest ons nog naar huis brengen. Bij het verlaten van het terrein werden we nog aangehouden bij de politie controle, ‘Heeft u pintjes gedronken? Nee meneer. Heeft u een jointje gerookt? Nee meneer. Zelfs niet een? Nee meneer. Oké, rijd u maar door.
Rond 8 uur s’ochtens was ik dan eindelijk thuis! Heerlijk geslapen en daarna samen lekker erwten soep gegeten met Gijs, Tine en Lina! Erg gezellig.
Vanmorgen had ik de trein van 6:23 naar het vliegveld dus ik moest al om 05:00 op. En aangezien ik pas om 1:30 sliep is het wel een zware reis!
Ben inmiddels alweer geland en ik zit alweer in de trein richting Lincoln!

Moe!

photo-92

Ik ga nu nog even proberen om in de trein wat te slapen!

One response to “Back in The Netherlands

  1. Hey jan, supertof dat je er was. Vond het erg gezellig.
    Tot met kerst 🙂

    ps, wie is die TommIE toch waar je het steeds over hebt?

Leave a Reply

