Finally, good old Lincoln!

Het reisplan:

05:30 Opstaan
06:27 de trein van uit maastricht
07:22 in eindhoven
07:42 Bus naar eindhoven airport
08:02 Inchecken
09:25 Vlucht vertrekt naar Londen
09:25 (lokale tijd) Vlucht land
11:30 Trein naar Lincoln
15:00 LINCOLN!

Het plan werd:

05:30 Opstaan
06:27 de trein van uit maastricht
07:22 in eindhoven
07:42 Bus naar eindhoven airport
08:02 Inchecken
09:00 Vlucht vertrekt niet, en is door hevige mist in Weeze (duitseland) geland.
12:00 De BUS?! naar Weeze
12:30 20 minuten voor de grap bij een tank station wachten
13:30 Aankomst Weeze
14:30 Vliegtuig vertrekt naar London
14:30 (Lokale tijd) Landen
15:00 BURGERKING
15:10 Er achter komen dat onze trein tickets niet omgeboek’d kunnen worden en dat we dus opnieuw 27 pond moeten dokken.
15:30 In de trein naar Lincoln
18:30 Lincoln

Mischien kwam het door de nogal vermoeiende reis maar wat was ik blij om weer thuis te zijn! Laptopje en harde schijven opgehook’d, kamer beetje opgeruimed, wasmachine met beddengoed gedraaid, pasta met een mega stuk steak gemaakt en gegeten.
Daarna ben ik lekker in mijn bedje gekropen en heb ik ‘Kiss Kiss, Bang Bang’ gekeken, hele rare maar vette film! Vandaag ga ik alvast wat voorbereiden voor mijn presentatie op vrijdag. Ow ik vergeet bijna te vertellen over mijn bezoek in Nederland! Was echt heerlijk, ouderwets met iedereen gechilled en gekloot met als hoogte punt:  45min sparren in een ijskoude steeg om 2 uur s’nachts tijdens oud en nieuw met Stan.

TOP

Leave a Reply

