Whats coming up?!

Ik ga komende vrijdag naar Coventry voor de Gaelic Nationals! Op zaterdag spelen we vier wedstrijden en als we groepswinnaar worden zondag de semi-final en finals! Best wel een tof voor uit zicht dus! Twee weken daarna, de 19de ga ik naar London waar ik heb afgesproken met iemand die ik 2 jaar geleden in een hostel in Berlijn heb leren kennen! Ook erg leuk! Het thema voor het volgende huisfeest is trouwens ook bekend, het is ‘Amsterdam’ geworden. Later zullen de posters volgen. Het sneeuwt hier helaas niet zo hard als in de rest van de UK ook al moet ik zeggen dat ik gister heb getrained op een veld dat bedekt was met een paar centimer ijs en sneeuw! Good times.

Ik ga nu aan mijn ad’s van Center Parcs werken. Douchen en dan lekker, slapen….

Leave a Reply

