Het sneeuwt #2

Ik ben mischien een beetje aan het veranderen. Toen ik vanmorgen naar buiten keek was de wereld bedekt met een klein laagje sneeuw, maar geen tijd om het te bewonderen want ik moest naar mijn mentor gesprek. Stappend door de pratsj sneeuw en gniffelnd om de engelse die zo voorzichtig als wat door de sneeuw schuifelde kwam ik aan bij de uni. Daar wees de bewaker me op een A4’tje waar op stond dat de uni door health en saftey issues gesloten was! Ik merkte iets vreemds, vroeger had ik een gat in de lucht gesprongen maar nu bedacht ik me ‘laat ik dan de uni library nog maar even proberen’ Helaas het zelfde verhaal daar, dus toen maar weer terug naar huis gesjokt. Thuis aangekomen hoorde ik ook nog dat de Gaelic Football nationals een week uitgesteld zijn! Maar er is ook goed nieuws, we gaan vanavond met het hele huis uit eten bij een chinees (5,95 all you can eat) en daarna komt er een tweede Avondale Dart wedstrijd. En vrijdag een feestje met als thema eighties.
Hier onder nog een foto van de ‘hevige sneeuwval’

dsc00337

Leave a Reply

