If your being subtle, be fucking obvious!

Ik had afgelopen vrijdag mijn crit voor comparative juxtapostion! Ging een stuk beter dan ik verwacht had! Ik had zelfs de beste feed back van mijn klas, iets om trots op te zijn. De uitspraak ‘if your being subtle, be fucking obvious’ liet Gyles op een gegeven moment tussen neus en lippen vallen. Fockin vet. Anyways de nieuwe opdracht is ‘When visual worlds collide’ Ik heb Ann Summers gekregen (een soort Christianne le Duc) wij moeten sex met ‘normale’ mensen combineren. Ik ben benieuwd wat het word! Hier onder de ads van comparative juxtapostion:

uitgeknipt

Leave a Reply

