Radio stilte….

Het is alweer veel te lang geleden dat ik iets op mijn blog gepost heb! Mijn excus is dat ik het erg druk heb. Ik heb volgende week donderdag presentatie voor mijn Hoover (stofzuiger) brief, erg spannend. Er komen mensen van buiten de uni je presentatie beoordelen, ik ben benieuwd! Na die presentatie heb ik 2 weken vrij waar in ik onder andere naar Helsinki ga. Daarna heb ik nog een lesvrije week,  die zal ik besteden aan het perfectioneren van mijn school werk van het afgelopen jaar. In de week die daar op volgd heb ik een evaluatie gesprek over het gehele jaar gezien en dan heb ik vakantie! Ik vlieg 6 mei weer terug naar Nederland! Hier onder nog een advertising foto:

dsc00402

2 responses to “Radio stilte….

  1. francie lormans

    Jan,
    Super veel succes vandaag met je Hoover presentatie.Het gaat je lukken want je kunt het !!
    Succes.
    Francie

  2. Francie,

    Bedankt voor je succes wensen! Heeft blijkbaar geholpen want we kregen na afloop complimenten van Gyles!

    Groetjes,

    Jan

Leave a Reply

