Home sweet home

Yeah, ik ben weer in de UK! Lincoln is toch een hoop sjappiger dan ik me herrinerde, het bier is echt een stukgoedkoper dan ik me herrinerde en de vrouwen zijn minder lelijk dan ik me herinnerde. Goede verrassing dus. Het beste aan dit nieuwe school jaar voor mij is dat Joris, een vriend die ik al langer ken in mijn leven dan niet hier nu ook woont! (10 jaar niet, 12 jaar wel) Good times. Ow en Pia komt volgende week zaterdag op bezoek!!!

Ik ga vandaag ‘lekker’ aan mijn dissertation werken. Gister heb ik al bij de bieb vier boeken geleend en vandaag begin ik in de eerste ‘Brand Failures” lijkt me erg intresant.

45min vliegen en we moesten er weer uit:
IMG_1374
Wachten op het vliegveld om de trein naar Lincoln te kunnen nemen:
IMG_1376
Brand failures:
IMG_1387
De andere boeken:
IMG_1388

One response to “Home sweet home

  1. Ha Jan, leuke foto en doe de groeten aan Joris!
    Paul en Jonnie

Leave a Reply

