Recent events

Het is weer erg lekker om terug in Lincoln te zijn! Heb het erg gezellig met met huisgenoten en er word ouderwets weer veel gekut en gekloot! Ik heb zelfs de eer om als enige echte fan van het befaamde ‘paavlov’ het voorwoord van het nieuwe paavlov boek te schrijven.( hier over volgt later meer) Afgelopen zaterdag ben ik naar London gegaan om Pia op te pikken! Na een dikke knuffel en een kus op het station hebben we even een colaatje in een cafeetje gedronken en toen nog lekker door London geslenterd onder het genot van een blik Grolsch (hier uit gesproken als Grrollsjje)

Grolsh in London

Daarna nog een hapje gegeten in een azieatisch restaurant en toen de trein naar good old Lincoln gepakt! Ik kan je zeggen dat de terug reis een stuk fijner dan de heen reis was! De dag daar op heb ik Pia Lincoln laten zien:

Samen in Lincoln:
IMG_1127

De Kathedraal (zat onder andere in the (The Da Vinci Code)
IMG_1514

Van binnen
IMG_1524

Prachtig licht!
IMG_1531

Handig, een spiegel karretje!?
IMG_1541

De laatste:
Lincoln Cathedral

Lekker genieten op een berg waar je heel Lincoln kan zien
IMG_1170

Samen op de berg
IMG_1178

Ik heb het super gezellig gehad met Pia maar het is jammer dat ze woensdag al weer vertrokken is. Gelukkig komt ze over 5 weken hier weer naar toe.
Ik had vorige week het begin van mijn dissertation op mijn blog gezet maar na aanraden van Pieter het er toch maar weer afgehaald. Iemand hoeft maar even te googlen op ‘Dissertation re-branding’ en kan dan vervolgens alles kopieren. Als je het toch zou willen lezen dan kan je me altijd even mailen op janpruijser@gmail.com en dan stuur ik hem je toe.

Ik ga nu even hardlopen en dan werken aan mijn holliday project.

Leave a Reply

