London

Ik zit momenteel in de trein naar London, ik verveel me stierlijk en ik heb al een tijd niks op mijn blog geschreven (1+1=2)

Maar de reden van mijn reis is gelukkig wel leuk. Ik ga Pia op pikken! We slapen vanavond in dit hostel en vertrekken morgen ochtend naar good old Lincoln. Zaterdag avond gaan we met een grote groep halloween vieren in de Engineshed, goodtimes! We hadden vandaag een workshop over copywriting die uit eindelijk meer om de target audience ging dan over copywriting zelf, erg vreemd en ook niet bijzonder leerzaam. Maarja de vorige workshop was wel goed, je kan niet altijd geweldige workshops hebben. Ik ga nu lekker een aflevering van de Simpsons kijken om te zorgen dat de tijd wat sneller gaat!

Leave a Reply

