FORCED DETOX

Het moest er een keer van komen, afkicken. Ik had nooit gedacht dat het zo vroeg in mijn leven al zou komen. Maar aan de andere kant, dan heb je het maar gehad. De opdracht van school deze week is namelijk creatief afkicken. Als in afkicken van al je creatieve werk. We krijgen vrijdag een workshop van Mandy Wheeler, die ons dit dus gaat leren. Op de flyer stond onder andere dit: ‘The creative detox is a wake-up session for ideas. People who feel tired, blocked, or simply need a change of pace’


Ben benieuwd hoe het word.
Toen ik op de grond lag om de foto hier boven te maken zag ik dat mijn lamp er wel tof uit zag van onder, zie hier het resultaat:

Ik ga deze week ook nog een keer naar London voor een D&AD workshop, kosten? 150pond, maar gratis voor studenten. MOOI!

Leave a Reply

