36,089.239ft

Ik heb net op 36,089.239 foot(11KM) hoogte gepoept. Toch wel vreemd, zoon vliegtuig. In anderhalve maand tijd zal ik 5 keer vliegen maar het blijft altijd toch wel iets speciaals. Ik waardeer de techniek, en de eenvoud van het concept. Maak de vleugel bol aan de bovenkant en het vliegt, simple en brilliant. Een beetje zoals goede advertising.
Ik heb het er weer erg van genoten om Pia te zien en dit keer heb ik Helsinki ook wat beter leren kennen. En voor de eerste keer leek het me leuk en een uitdaging om daar misschien een keer te wonen. Er was een school feest van Pia haar University, veel gelachen, veel gedronken.

Ik lees trouw het blog van Walter van den Berg, een nederlandse schrijver die het boek ‘De hondenkoning’ geschreven heeft. Een lekker kort makkelijk leesbaar boek dat verschrikkelijk grappig is. Nou las ik laatst op zijn blog over het boek ‘Girlfriend in a coma’ van de Canadeese schrijver Douglas Coupland. Meteen gekocht op Amazon. 3,20€ en dat was inclusief bezorg kosten. Een geweldig boek over, je raad het al: een meisje in een coma. Ik kan er zelf over vertellen hoe ik het vind of ik laat het aan de mensen van The Times over. Die zeggen: A dark, prescient book, a meditation on the mystery of life, the next step in a continuing search for meaning’ Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Echt een aanrader. Ik ga straks nog veel aan dit boek hebben want ik land om 22:00, en mijn trein vertrek om 04:30, not so nice.

2 responses to “36,089.239ft

  1. Mijn google alert waarschuwde me – er blijft niks meer geheim. Goed dat ik je aan de Coupland heb gekregen! Maar die h mag van mijn naam, hoor 🙂

  2. Ow haha, ja ik zal het veranderen! Zat op dat moment op 36,089.239ft. Het word maar weer duidelijk hoe zwak je bent zonder de kennis van google… Ik was nog van plan om je te mailen. Maar dit is nog makkelijker, heb je nog meer leestips? Jan

Leave a Reply

