Ik haat sneeuw.

Ik zit nu (vrijdag 20:28, lokale tijd) in de trein met Joris richting Gatiwick Airport. Dat vandaag overigens voor het grootste gedeelte van de dag was gesloten. We zouden eigenlijk morgen ochtend om 08:00 vertrekken maar de kans op hevige sneeuw val en dus geen treinen was te groot. Oftwel, de 2de keer in 3 weken op het vliegveld slapen. Maar we hebben een flesje Teachers (whiskey) en de laptops met games en films. Maakt u zich over ons geen zorgen.

Jan & Joris vanuit de trein, OUT!

3 responses to “Ik haat sneeuw.

  1. succes Jan
    ik hoop dat je nog op de plaats van bestemming komt……….ooit.
    Fijne feestdagen !

    francie

  2. Hallo Francie!

    Het is inderdaad gelukt, met een paar uur vertraging van mijn vlucht, maar ik ben er!

    Gelukkige feestdagen

  3. Hey Hummel, ‘out’ van de whiskey?

Leave a Reply

