Kotka

Toen ik gister na een wandeling door Kotka ging douchen zag ik tot mijn verbazing dit bordje in de douche:

Iedereen heeft hier namelijk zijn eigen handdoek, en ik hoor er blijkbaar bij! En nog een een paar fotos van de wandeling:

Brbrbrb het was vannacht -24 hier in Kotka bij Pia haar ouders. En vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt terwijl het -20 was. Binnen een paar minuten was mijn snor dan ook bevroren!

Morgen gaan Pia en ik met een cruiseship naar Tallin in Estland, Tallin is een oude stad met veel geschiedenis, ben erg benieuwd naar de sfeer van deze hoofdstad. Ow en het is ook nog eens focking cheap. Retourtje met de cruise is 17 euro!

Leave a Reply

