Bloggen

De afgelopen weken zijn erg druk geweest. Het einde zit er bijna op. Ik sprak er laatst met een aantal andere studenten over dat het zo raar is om straks ‘klaar’ te zijn. De eerste zomer vakantie in mijn leven dat ik geen flauw idee heb wat ik daarna echt ga doen.

Gijs (mijn vader) schrijft wel vaker brilliante emailtjes, altijd scherp en grappig. Ik laat ze vaak (met trots) door andere lezen. Pieter vroeg zich laatst af of Gijs niet eens een boek zou moeten gaan schrijven. Dat wilde hij zelf ook wel eens, maar dat lijkt me een twintig jaren plan voor de gijsbeer. Dus waarom geen blog? Pieter leek het leuk om alle emails daar te publiceren achter zijn rug om. Na een tijdje zouden we hem vertellen dat hij een cult held van het bloggen was.

In ieder geval, leuke blog postjes van Gijs is iets waar mensen naar uitkijken. Ben benieuwd of het hem wat lijkt.

And now for something completly different:

Waarschijnlijk boeit het niemand iets maar hier komt het! Deze muziek heb ik de laatste tijd het meest geluisterd!:

Mooi uiteenlopend (zou toch echt als uit een lopend, gespeld moeten worden) lijstje.

Leave a Reply

